Baah!

Okej, sa nej till lägenheten direkt när jag kom hem,
tackade även nej till alla andra som var i samma sortshus, i samma område..
  1. Hissen var pytteliten, trots 8 vån hus. Skulle knappt få in barnvagnen.
  2. Balkongen var också pytteliten.
  3. Lägenheten skulle dock renoveras med en hyreshöjning på 600kr.
  4. Den var stambytt men dåligt planerad.
Jakten fortsätter, snälla kan vi få en bra lägenhet snart?!



Gick förbi affären påväg hem och köpte med mej min nya favorit!
Ananas youghurt!

Mumsigt!

Ska ta mej en tallrik..
Sedan efter lunch ska jag ta mej en nap..


Vad ska man hitta på idag då?

Kram

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0