Aww min mami..

mamma Sofie - om Dagens magbilder:
Hej tjockisen min :-) Får jag kalla dej för "sötaste hippon" nu?
Vilken härligt orange färg, du passar i den.
Hoppas du och mitt barnbarn måt bra!
Blivande mormor är trött, zzzzzzzzzzzzz.
Skönt att det är torsdag i morgon, snart "tittut"
:-)
kramisar


Svar:
Ja kalla mej de du.. :p
Tack det är typ brandorange/röd..
Vi mår bra, just nu iaf.. :p
Japps fredag blir en grym fredag, könsfredag! :D

Krama



mamma Sofie - om Aww min mami..:
Låter inte könsfredag lite..........snubbigt? :-)

Svar:
Hehe jo kanske de, men men.. ska jag skriva genitalfredag? :p


mamma Sofie - om Aww min mami..:
Vi kan bara säga tittut-fredag???

Svar:
Gör min lilla mamma nöjd, så på fredag är det tittut-fredag! :D

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma Sofie

Låter inte könsfredag lite..........snubbigt? :-)

2008-09-24 @ 16:06:02
Postat av: mamma Sofie

Vi kan bara säga tittut-fredag???

2008-09-24 @ 16:09:57
Postat av: Catti

haha du har sötaste mamman :D

2008-09-24 @ 20:45:17 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0