Tidig sussning..

Är helt utslagen..

Var på familjeutbildningen idag..
SUPER! :D
Två trevliga och roliga barnmorskor, 2"½" andra par, varav ett utav paren hade samma bf som vi.. :)
Allla väntade sina första barn.
Vi pratade massor, fick massa bra information, fika med hemmagjorda kanelbullar, frukter, kaffe, te och limevatten..
Avslutade med en film som var rätt bra, i ett skönt rum med massa saccosäckar. :)

Sen åkte jag och Jonas hem, åt hamburgare och munkar, och mös i soffan..

Nu är jag helt väck, ska försöka hålla mej vaken 1 timma till, men sen kommer jag sussa..

Skriver mer imorn..

Kramar

ps. Dagens bilder..



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

på föräldrarutbildningar så är det alltid att man är gravid med första barnet. för man får bara gå med första grav. sen ska man kunna allt när andra kommer :P

2008-10-15 @ 22:11:43 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad kul. :) Fast det är ju inte riktigt som Vera skriver. Man kan faktiskt få gå på förälrautbildning även med sitt andra barn, om man missat första gången eller så. :) Vet många som gjort så. :)



Nästa torsdag är det våran första träff. :) Ska bli spännande att se om det är någon fler i vår ålder, men förmodligen är det väl bara medelålders. :P

2008-10-16 @ 07:01:27 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: vera

vad konstigt.

det är ingen som har sagt att man får gå med andra barnet. inte för att jag tycker jag behöver. men då kanske de har ändrat det? för jag har för mig att min bm sa att man bara gick med första, fast det är ju över 4 år sen ;)

2008-10-16 @ 08:16:00 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0