Sussa?

Well, sitter här och gör verkligen inget vettigt..
Så onödigt, pratar inte med någon, kollar ingenting, skriver bara detta just nu..
Så..

Ska tvinga mej att stänga av min söta lilla "lappie",  och hoppa i säng..
Krypa ner brevid min prins, och mysa tills jag somnar..

Imorn ska jag förbi och lämna sista lägenhetspapprerna till Familje bostäder.
Hoppas vi får snabbt svar om hur det går med det sen.
Håll tummarna än en gång för positiva nyheter..

Sedan vid 13, ska vi vara på nätverksmöte på sös..
Lite nervös är jag faktiskt.. :)
Men jag har Jonas & mamma där..
Och min barnmorska & kurator som båda är urgulliga..
Min psykolog kommer vara där, soc som jag bad ha där, läkare m.m.

Skriver mer imorgon..

Sov gott!

Kramar & God natt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

håller tummarna JÄTTEhårt för bostaden, men jag tror verkligen att det kommer gå vägen. men jag ser ändå fram emot att läsa de positiva nyheterna här på bloggen. :)

2008-10-20 @ 00:45:05 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
Postat av: Cecilia

äh det hjälper inte att flytta fram inflytten, lillbruden kommer ju i novmeber ändå. jag är övertygad. ;)



sov gott!

2008-10-20 @ 00:49:13 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
RSS 2.0