Självklart..

Jaha, tjejen fick punka på cykeln, så jag sa att hon får lägga papprerna i brevlådan, så vi inte ställer in våra planer för att vänta..

Well, tror min kroppstemp fuckar, kokar..
Bäh!

Jaja, nu ska jag ringa och kolla om pappa och brorsor är redo. :)

Kramar

ps. Hmm, vissa gravida i allmänhet verkar ta åt sej konstigt utav vad man säger..
Det verkar ha en fientlig inställning och tror typ att det man säger är påhopp, för de ska alltid "försvara sej" fast det inte är något att försvara sej emot, och sedan verkar de alltid bli sura..
Förstår nada, men är inte ensam om att märkt av detta..
Pratat med några tjejer på FL och msn som alla känner av samma sak..
Jaja, hoppas de som tar åt sej av det man säger inser att man inte säger något som är något elakt.
Utan bara frågar, frågor så som frågor är, eller säger saker, för att man undrar eller försöker ställa allting rätt.
För jag är lite förvirrad under graviditeten, och försöker därför gärna fråga mycket, så jag kan urskillja vad jag har klart och vad jag är förvirrad över..

Jaja hej

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0