Resten av dagen..

Spenderades med barndomsvännen Anette.
Hon bjöd på pizza, vi snackade och uppdaterade varann med allt nytt..
Sedan följde jag med henne hem en snabbis till hennes toksöta lill dvärg pincher Travis.

Fick med mej några bilder hem från när vi gick i typ 8-9an..
Haha vi hade alltid fix ideer, och älskade att fotas och fota..
Dock minns jag inte att jag någonsin varit smal..
Vet att jag hade 36 i kläder, men trodde jag var fet.
Var säker på att jag såg ut som jag gör nu, fast istf gravidmage, fettomage men lika stor.

Så.. blev chockad över denna bild Anette gav mej. →
Jag frågade t.o.m. om jag varit så smal, och Anette fick förklara att jag var det..
My Lord, min viktmani fick mej att från smal, bli fet..
Hoppas jag någonsin kan bli smalare iaf..
Men Jonas ska hjälpa mej, och jag vet att mamma hjälper mej om jag vill..

Well, nu ska vi bada och mysa..
Så skriver mer senare..

Kram på er..

ps. Tipsa gärna om hur man efter bebis går ner bäst i vikt?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Carro

ammar och springa runt med barnvagnen :)

2008-10-16 @ 22:03:15 URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: elin

du kommer gå ner. man glömmer liksom av att äta ;) har ju så mycket annat att tänka på!

2008-10-16 @ 23:57:54 URL: http://elinelversson.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor Sofie

Vilken snygging, måste du har efter mamma :-))))

Klart jag finns här. Långa promenader med vagnen och inte alltför mycket fika med andra mammor är ett tips :-) Sen kan du ju alltid börja träna hos mej på F & S ;-)



Puss och ha en bra fredag!!!!

2008-10-17 @ 08:49:00
RSS 2.0