Nätverksmöte!

   "Syftet med mötet är att planera för det fortsatta omhändertagandet av din graviditet och
    kommande förlossning samt tiden därefter"

   Vilket menas att vi ska prata om vilket stöd jag erbjuds, och vad jag känner att jag behöver,
    vad Jonas tycker vi behöver.. Även hur vi ska lägga upp allt.. m.m.
   Jonas, mamma, kuratorn från PSE, barnmorskan, överläkare, psykologen, och de från socialen
   som jag ville att skulle vara med, ifall det nu kan ha information vi kan behöva.
   Mötet börjar 13:00 på Södersjukhuset, antar att mötet kommer ta iaf 1 timma.
   Skriver mer när jag kommit hem..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0