Morsning Korsning!

Ja, se på tusan, somnade väl vid 2, efter att bebis bökat på, hihi vet inte vad får tokiga lilla tjej sysslar med fär inne.. :p
Vaknade när Jonas gav mej morgonmys vid 5:20 då han skulle till jobbet..
Somna om en stund och vaknade 7, då Jonas ringde och väckte mej som jag bett om..

Nyduschad och ska klä på mej och äta frukost..

Sen ska jag till södersjukhuset.

Ska även posta paket idag, tack och lov har Jonas lämnat ryggsäcken hemma.
Då kan jag bära sakerna där i, bättre att belasta mej så, än med kassar eller axelväska.
Sen har jag tydligen fått 2 paket som ska hämtas också..
Spännande.. :D

Idag far pappa, farmor och farbror/farbröder, ner till Danmark.
Till Jonna & Flemming.
De ska fira att det är 20 år sedan deras son ramlade ner för taket..
Och överlevde!

Så så, hade faktiskt velat åka med..
Jag gillar och saknar Danmark..

Well well, magen kurrar, dags för mat.

Krama


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0