Morgon..

Nje, den är inte så god..
Sovit okej, somnade väl 4, upp och kissa 5 - 7 - 9, sen var jag tvungen att gå upp 10:30..
Så jag kan vakna till, klä mej, äta, för snart ska jag till psykologen, och efter det, bm.
Eller..
12-13 = psykologen
14-15 = barnmorskan

Så har en timma då jag typ ska driva omkring mellan globen (psykiatrin) och södermalm (mvc).
Hmm.. jaja, va ska man göra..

Känner mej illamående och svag..
Hoppas inte jag kommer bli sjuk..

Hoppas även jag kan ta mej en liten vila när jag kommer hem vid halv 4.

Hoppas ni mår bra..

Krama


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0