Morgon..

Ingen god än, hittills..
Kunde inte somna efter att Jonas gått, vart så tomt i sängen..
Illamåendet klev på, och nu ligger det och pulserar svagt..

Ingen ide att försöka somna om nu då jag ska till psykologen kl.9. [Avbokade pga illamåendet.]
Skulle egentligen även till barnmorskan efter men hon är sjuk, så ska till en annan imorn, bara för att kolla allt.

Ikväll kanske vi far till trånkan och kollar brorsan spela hockey.

Imorn är det torsdag, då går jag in i v.35..
Sannslöst, känns inte som det.. hehe
85% avklarade idag, 15% kvar..

Jaja, ska forsätta med det jag donade med, sen försöka få i mej något att äta iaf.

Skriver senare, och hoppas på att kunna vila efter psykologen..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Shit, vecka 35!! :O Det känns helt galet verkligen.. :O Jag tror du kommer få i vecka 37. Har det på känn! Så ja, två veckor kvar? ;) Men hoppas förstås att h*n vill stanna tiden ut. :)

2008-10-22 @ 07:40:02 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Catti

Oj, hoppas att HON stannar tiden ut. ;) Lite trött. :P

2008-10-22 @ 07:40:24 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0