Lördag

Se där, om 30min kommer lägenhetstjejen och ska lämna de sista papprerna, så vi kan äntligen posta iväg allting och vänta på att de hör av sej inom 1 månad om allt går igenom eller inte..
Nervöst, men hoppfull!

Sen ska vi åka till pappa och fira min bror Viktor, och på kvällen ska pappa och Jonas kolla fotbollen..

Själv har jag ryggvärk, benvärk, fotvärk, bäckenvärk och magvärk..
Men de e väl så de ska vara antar jag..

Ska även försöka fota lite idag, så jag inte missar hösten.. :)

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0