Kvällsinlägg

Jaha, dagen var supermys, trots otroliga rygg och bäckensmärtor.
Sedan hem, älsk kom hem, vi åt middag och sedan mandelkubbar. :)
Hihi, nu börjar suget avta, och jag börjar äcklas utav dem igen, hehe..

Vi låg och mös, och lilltjejen busade med oss..
Hihi kullerbyttor, buffa på pappa som låg med huvudet och försökte lyssna på lilltjejen..
Hon ligger nog där inne, ler och skrattar... Busflickan.. <3

Jaja..

Imorn kl.9 ska jag vara hos psykologen, sedan ska jag långsamt och försiktigt "pula" här hemma..
Efter sitt jobb kommer Jonas hem och äter, sen hoppas vi på att åka till min lillebror och fira då han fyller 16år.

Hoppas även att jag får tag på lägenhetstjejen, börjar bli tröttsamt att vänta nu..
Är lite "brådis" liksom..

Well, nu smärtar ryggen, näsan kliar, och jag ska tvinga mej till sängs..
Men det är inte så svårt med den karln jag har som ligger där.. hihi

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Hoppas du får tag på den där tjejen. Ni måste ju få klart med bytet liksom! Jobbigt med sega människor. ;) Kram!

2008-10-10 @ 09:01:23 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0