Kött kött kött

Jag som inte ätit kött sedan jag var typ 13, eller kyckling och fisk började jag äta när jag träffade Jonas.
Endast någon enstaka gång innan..
Så nu lagar jag min första Lasagne, med köttfärs..
Jonas smakade på köttfärssåsen och sa att den var den godaste han smakat, som vanligt med min mat..
Hihi, jag är lycklig då min karl tycker min mat är den godaste han någonsin ätit..
De gör mej lycklig! :D

Well, snart är den färdig, hoppas han gillar resultatet..
Och att jag gör det jag med..
hihi
Tänkte pröva mer kött nu då bebis fått mej att ääälska hamburgare..
Skumtjejen i magen min.. :p

Well, skriver mer sen..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Blivande mamma

vad fint =) vad ska prinsessan få heta då?

2008-10-12 @ 21:12:51 URL: http://thestoryinside.blogg.se/
RSS 2.0