I did it.. :(

Ringde nyss min psykolog och avbokade, 20min innan besök, då ryggen gör för ont..
Hoppas den känns bättre inom 1 timma så jag kan åka till mvc iaf.

Talade in på psykologens telesvar att jag vill fråga henne hur de går me allt, om hon kommer göra något av de jag ber henne om. Som t.ex. hjälpa mej, ge mej terapi eller behandling, inte bara massa skitmediciner och öka doser.

Får se om hon ringer upp..

Skäms över att ha avbokat, brukar inte göra så..
Men de gör så sablarns ont i ryggen..
Aja, får ligga och vila den lite..

Kram

Nu ringde psykologen, och som förväntat - förbannad jag blir!
Dit där de skickat en remiss, för att jag ska få terapi/behandling/mer stöd.
Dom tar inte emot mej då jag inte skär mej längre..
Så för att jag kämpar hårdare än vad jag någonsin kämpat, och försöker att inte skära mej då mitt mående dalar så djupt att jag vet att jag inte skulle kunna hålla kontrollen, och säkerligen skära för djupt, för mycket och inte kunna "städa" upp efter mej.. -
Så straffas jag med att jag inte får den hjälp de endå sagt att jag behöver!

Jävla psykiatrin, så jävla värdelös!

Är glad att jag avbokade, vafaan ska jag dit och göra??
Tror dom seriöst att piller och lite småsnack ska hjälpa??
De säger själva att jag har väldigt mycket jag behöver hjälp med, och att det kommer krävas mycket.
MEN?!
Det får jag inte då jag inte längre skär mej, tar droger, super okontrolerat o.s.v.

Så jävla sjukt!

Nu vill jag inte skriva mer, utan ska sätta mej och sura framför teven.

Hej då

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: nora

jag avbokade också. Jag orkar inte.. jag andas jätte konstigt. får ingen luft å ska då sitta och prata. haha.. det går ju inte.

gillar inte heller att avboka sånna saker, men vad gör man!?

2008-10-08 @ 12:00:53 URL: http://www.metrobloggen.se/nora
Postat av: mamma/mormor Sofie

Kan du inte prata med den där snälla människan på....mvc? eller vem var det?

Antar att jag inte kan hjälpa, med detta?



Love you!!!!!!

2008-10-08 @ 12:30:02
RSS 2.0