Godmorgon!

4 inlägg lyckades jag skriva här mellan 00-02.. :p

Trött som tusan, blev ungefär kissning 1 gång i timman inatt..
Och när Jonas gick till jobbet sa han:
- Men stackars gumman, måste vara jättejobbigt..
Och så såg han ledsen ut..
Sötkorben..

Japps, just nu gör ryggen ont, men jag försöker ignorera, omöjligt men jag är envis.
Jag är starkare, jag ska vinna!

Ska snart till bm, bm var snäll ringde mej igår och så pratade vi om frågorna jag hade.
Så sa hon, om du vill och kan kan du får komma till mej imorgon, när du vill, då du hade så ont idag.
De lät bra tyckte jag, så nu sittter jag här, dricker min mjölk (som för övrigt börjar närma sej att smaka grädde igen) hmm, kanske bebis fått nog, som sin mamma. :D
Sedan ska jag äta upp min skål med kräm, hallonkräm. :) mums!

Well, skriver sjäääälvklart när jag kommer tillbaka!

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha bra jobbat! :)

2008-10-09 @ 10:49:05 URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Linda

Nee bara bilder på bebisens ansikte, händer och fötter.. inga könsorgan tror ja!

nepp helt tyst på filmen..

2008-10-09 @ 17:28:34 URL: http://blondinlinda.blogg.se/
RSS 2.0