God morgon!

Vaknade nyss, utvilad, till skillnad från igår.
Såg igår kväll att mina pengar kommer på måndag, Jonas sov så kunde inte heller be honom göra en överföring.
Och nu är han på jobbet, efter jobbet ska dom på nåt jobbjippo..
Så jag blir ensam & pank ikväll..

Men men..

Här kommer en inscanning av tillväxtuls pappret:



Hihi, och fick nyss veta att tjejerna från FL som jag fikar med, bjuder på denna fika, så kan jag bjuda tillbaka nästa. :)
Så snällt, så jag slipper sitta hemma och uggla hela dagen & kvällen..

Så ska fixa mej så jag är redo att gå..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Men ööh, vad sjukt att dom skrivit; "Fostret ligger med huvudet neråt." !! Det är ju inget foster för guds skull, det är ju ett barn!



Så himla kul med så bra värden! Man blir verkligen lycklig över sådant. :)

2008-10-24 @ 12:35:31 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Emily

Vad skönt att allting såg bra ut. Bara att hoppas att hon växer till sig ordentligt i slutet nu bara ifall hon vill komma tidigare! Vill också göra ett ul till..=)

2008-10-24 @ 16:12:30 URL: http://decemberbebis.blogg.se/
RSS 2.0