Gnäll gnäll

Förlåt, men måste gnälla av mej..
Har ont, mår illa, känner mej väldigt nedstämd utan att riktigt veta varför..
Jonas har haft halvdag, nu är han inne i stan med en kollega och ska kolla i affärer..
De gör att jag känner mej ännu mer ensam..
Klart han ska få göra sitt, men känn så trist när vi knappt sågs någonting igår, då han hjällpte sin mamma med flytt och kom hem sent..
Själv sitter man på samma ställe, gör samma sak, varje dag..
Ryggvärken & bäckenet hindrar mej från att göra mycket..
Mitt mående svänger väldans så svårt att göra något när det är så me..
Det enda jag ser fram emot är när jag väl har planer (som jag hoppas på att kunna följa), eller att Jonas kommer hem.
De gör mej så mycket gladare, att ha honom nära..
Trygghet..

Ush känner mej totalpestig nu..
Förlåt..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - med bebin i magen

jag kan bara säga så mkt som att jag känner igen mej så mkt i det du skriver.

JAg tror att man känner sig lättare "ensam" när man är gravid och har läst något om det att det är så.

Sen har jag haft känsloattacker flera gånger senaste dagarna utan att veta varför, så irriterande när det verkligen INTE finns nån anledning till varför.

2008-10-31 @ 18:12:37 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Kicki

Man måste få gnälla! :D

2008-11-01 @ 11:08:26 URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Martina

oh..I remeber:) å sen kommer de va likadant ett tag när det känns som den enda du pratar med är en liten bebis som inte kan prata tillbaka:) men de e på tok mkt underbarare än att sitta låst i sin lilla lgh under graviditeten..mina lyckopiller var ju när du kom hit å pysslade om mig!söt,du klagar ju nästan aldrig! klaga på!de e ju skit tungt!

2008-11-01 @ 23:15:19 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0