Dagen..

Vaknat och slöat, ska snart äta någonting, och sedan ta mej en dusch..
Vet inte vad det är med mej, men då och då blir jag liksom nollställd..
Kan inte tänka på någonting, kan inte känna.. Bara är..
Tyvärr inte på ett bra sätt..

Så, är nog rätt trist att läsa min småtrista blogg, där allt handlar om mej och mitt liv..
Som antagligen inte är så intressant för er andra att läsa om, men skönt för mej att skriva av mej om..

Jaja, ska sätta igång med något vettigt nu..

Skriver senare..

Kramar..

Ps.. Marabous nya - Chok-o-licious Choklad+Lakritsbar är god..
Har alltid gillat mixen utav choklad och lakrits. :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - med bebin i magen

Jag gillar din blogg oavsett vad du skriver :)



Jag tycker det inte smakade någon lakrits alls om marabous nya choklad :s

2008-10-21 @ 12:35:21 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0