Ang. lägenhetsbyte

Pratade med hon trevliga på Familjebostäder igen.
Hon talade om att dom godkänt oss, nu handlar det om att min värd ska få alla papper från FB hyresgästen, och sedan att han ska vilja godkänna henne..
Isf, ska hennes lägenhet besiktas, och sedan blir det då inflytt 1/12.
Vi kan tyvärr omöjligen flytta in tidigare än 1/12, när vi än blir godkända.
Dock skulle hon som tar hand om mitt ärende på 2 veckor semester, vilket endå inte påverkar väntetiden..
Men hoppas på att få höra från henne senast 10/11.

Så håll tummarna för att min värd godkänner FB hyresgästen, och att allt går bra nu.. :)

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: KajsaKavat

Spännande! Håller tummar o tår. Tråkigt att du känner dig konstig i kropp och knopp.. Ta hand om dig själv..

2008-10-21 @ 12:35:17 URL: http://kavats.blogg.se/
Postat av: Catti

Åh vad roligt! Hoppas nu verkligen att det går igenom. :)

2008-10-21 @ 13:27:19 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Tilda kusin

Vad roligt, vart är det ni ska flytta isåfall?:) håller tummarna

2008-10-21 @ 16:11:51
Postat av: Cecilia

det kommer gå super!

2008-10-21 @ 20:45:51 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
RSS 2.0