7V till BF..

Jaga, onsdag, och mitt bf datum är på en onsdag..
7 veckor till BF.

Om jag får som min mor fick mej så är det dock bebisdags om 3 veckor.. :S
Läskigt..

Tycker endå att det är häftigt att:
  • Mormors första barn var en dotter som kom för tidigt.. - Min mamma..
  • Mammas första barn var en dotter som kom för tidigt.. - Jag..
  • Jag väntar första barnet som är en dotter, kommer hon för tidigt?

Well, lilltjejen är aktiv nu då det är natt, självklart..
Smeker min mage från insidan..
Det är så otroligt mysigt att det kommer saknar när hon är ute..
Men då får jag känna henne hud mot hud.. :D

Fick en hint om att börja packa BB-väskan (?!) redan om det nu blir så att jag följer min familjsväg med för tidig födsel..
Så ska väl göra det då..
Någon dag.. :p

Nu ska jag kolla lite teve, sen hoppas på att somna..

Skriver mer imorgon!

Kramar & Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Faster Jenny

Det är lika bra att packa i god tid, man vet aldrig när hon känner för att titta ut, hihi :) När kommer ni till mig på hamburgare och chokladbollar då? :D

2008-10-15 @ 09:23:59
Postat av: Kicki

jag tror du får för tidigt :)

själv har jag redan börjat packa BB väskan (A)

2008-10-15 @ 10:20:08 URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: mamma/mormor Sofie

Om hon kommer 3 veckor för tidigt, som du och jag, så kommer hon ca den 7-12 nov va? Shit!!! säg åt henne att alla dagar e ok men inte den 21 nov!!!! då blir inte mormor glad. får du knipa allt du kan.



Pussar & kramar.

2008-10-15 @ 10:36:34
Postat av: Kicki

för de brukar ju vara samma som för mamma, moster, mormor :) iaf om graviditeten liknar deras :)

Min liknar inte nån av mammas och mosters. mormor vet ja inte. men de har bara fått tjejer så :P

aah, efter att vi hade tvättat allt började jag packa bebis saker :)

2008-10-15 @ 10:41:01 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0