081003


Att shoppa ammningsbh är blodigt allvar..
Men hittade tills slut 2 st som var helt okej..

Sen höll jag på att kissa på mej, då var det en tonårstjej som var jättesnäll och lät mej gå före henne.. :)


Passade även på att köpa massa veloure och plyshkläder till lillan.. :)
Och en joppeskallra, massa söt!



Är helt slut, ska vila lite nu..

Sen ska jag orka mej till affären och hem..
Blir ensam ikväll, Jonas ska ha mandate me grabbarna från jobbet..
Jag skulle haft tjejmys me Martina, men hon är sjuk stackarn..

Så får sitta hemma, och försöka underhålla mej med något..

Skriver mer senare..


Krama


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma/mormor Sofie

Var kommer blodet i från, var det nålar i bh:n? Ser schyssta och stabila ut, no more lace :-)))



Pussar & kramar i massor!

2008-10-03 @ 13:29:52
RSS 2.0