Summering..

Sådär, möte älsklingen i farsta..
Löpte en farsdag present, gick hem till min mor, fick middag..
Kollade  lite på nya Indiana Jones filmen som mamma och Elliot tittade på..
Åkte hem, handlade lite sura godisar då jag behövde surt..
Kom hem, åt BJ glass & drack coca cola..
Kollade lite på Gothika..
Myste i soffan..

Jonas somnade i soffan vid 00:20, vaknade nu och gick till sängen.
(Nej väckte inte honom då han bad mej väcka honom när jag skulle gå och lägga mej - vilket jag inte gjort än)

Själv har jag pillat med bloggen, och design & funktion..
Meny tillagd som jag hoppas fungerar som den ska, för alla..
Säg gärna vad ni tycker om det..

Så nu ska jag avrunda, skriva klart här, familjeliv & facebook..
Sen ska jag också nanna..

Tvättis imorn..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0