Söndagsplaner..

Well, Jonas smög upp när han vaknade, jag sov 1 timma till..
Sen morgonmyste vi innan det var dags för duschandet.. :)

Sen nu sitter Jonas och läser en bok och jag börjar dagens bloggande..
Vid 15 ska vi åka till Jonas pappa, där ska vi se Formula 1:en o ch äta middag..
Självklart är jag småspänd då jag verkligen hoppas Lewis Hamilton (min F1 favorit) ska vinna..

Efter det bär det nog av hem och slappa inför sömn och ny vecka.. :)
Första veckan i november..

Ska ta någonting att äta nu, sen kanske jag skriver mer eller orkar lägga upp bilder..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0