Sluta!!

Nu orkar jag inte mer..
Lägenhet åt helvete..
Börjar känna den vidriga känslan avund, på alla andra gravida jag pratat med som nu får sina bebisar.
T.o.m. de med bf efter mej, och själv verkar det redan nu bli som jag varslat, att jag kommer bli igångsatt på övertid..
Och nu ringer min älskade pappa..
Han jobbar på JM, som nu gör nedskärningar pga det ekonomiska läget, och pappa är en av de mer nyanställda så nu blir han uppsagd..

VARFÖR!?

Varför ska de ske så mycket skit på samma gång?!

Kan inte sluta gråta, är så less på allt just nu...

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0