Onsdag förmiddag

Se så, jag är vaken och dricker massa oboy till frukost.. :)
Mumsigt..

Har även turen att ha en vän som jobbar på adidas, så vi är inbjudna till family & friends dagen nästa vecka.. :)

Fick mail från bytesparten idag, hon kunde tyvärr inte ge ett enda vettigt svar, rättare sagt inget svar alls, på varför hon inte längre vill byta..
Hon påstår att hon inte har nytt byte på G, och att enda anledningen är för att hon tyckte våran värd var elak och hon har haft en sån värd en gång tidigare och då var det inge bra..
Tjejen är 35 år, bor i en 3:a som tydligen är alldeless för dyr för henne att bo själv i, hon älskade våran lägenhet, men pga att hon uppfattade vår värd som otrevlig skiter hon i allt..
HON BEHÖVER INTE BO MED VÅR VÄRD!!
Vi gör det inte..

Så jävla trist, trodde verkligen vi hittat ett bra byte, med förnuftig bytespart..
Men nää..
Jaja, skiter i letandet nu, har faan sökt lägenhet i 2½ år nu..
Både i lägenhetsköer, och bytessidor..
Bläk..

Well, några andra saker är väl att, morfar min ringde igår, hehe han skrockande skratt och allt han säger..
Vi pratade barnvagnar, hur de va förr..
Jag bör inte klaga på mina 3tr utan hiss tydligen, för mormmor hade 6tr utan hiss när hon hade fått mamma..
Så ja, jag ligger i lä där.. hehe

Och mormor har ringt mamma, alla "tjatar" och säger att lilltjejen kan ta och komma ut nu..
Hehe ja.. jag bär denna tunga lilltjej, tro mej, vill någon ha ut henne, och längtar så är det väl endå jag? :p

Läcker mer mjölk nu än nånsin..
Det rinner, droppar, småsprutar hela tiden, gjort i typ en vecka nu..
Innan kom det mycket, tyckte jag då..
Men nu blir alla kläder igenomläckta, och sängen har alltid en stor blöt pöl, varje gång jag vaknar under natten och när jag ska upp på morgonen..
Bah!
Tur att detta inte är den nyttiga mjölken bebis behöver när hon kommit ut..

Så vad ska man göra idag då?
Ja..
Kanske orka mej till affären, lägga mina sista pengar på mjölk?
Hämta paketet med koftor, nää inte gjort de än.. :S hehe

Lyckades förövrigt sälja ett par skor på tradera..
La startbud på 50, och köp nu 150:-, och det var en som typ 30min efter auktionstart köpte dem på köp-nu..
Så då jag skrivit att jag vill ha betalt inom 5 dagar, så hoppas jag denna person kan betala så snart som möjligt, för då har vi lite pengar.. :)

Långt inlägg detta blev..

Skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0