Night

Sådär, nu har vi myst, ätit middag, myst mer..
Kollade nyss klart på Torkel i knipa, jag har sett den tidigare, när jag jobbade på gården. :)
Nu är vi båda helt utmattade så ska borsta tänderna och hoppa i säng..
Kommer nog somna snabbt..

Imorn är det fredag, mamma och syster åker iväg på kryssning - Rock At Sea, H.E.A.T. ska spela, systerns pojkväns band.
De är bra, hade velat se dom spela igen, och även se Charta 77..
Men, 12 dagar till bf då, känns lite risky, ifall hon nu skulle vilja komma, vill jag inte vara på en båt, med massa alkohol.. :S
Så mamma säger att är bebis påväg får jag knipa och inte säga nånting till henne förns hon kommit hem..
På lördag eftermiddag/kväll.. hehe
Men tror inte det är någon fara, lillan stannar 26 dagar till.. ;)

Well, nu bedtime!

Skriver mer imorgon.

Sov gott..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0