Lördagen

Idag har det tvättats, sorterats och donats..
Sorterade för att få lite plats till bebis då vi kommer få bo i denna sketna 1:a..
Kommer bli oootroligt trångt, men vi kommer kämpa för att få det att fungera..

Försöker komma på hur man kan möblera för att få mer plats, och om något mer kan få plats i vårat överpackade förråd..

Well, försöka tänka posetivt..

Imorn är det farsdag, då ska jag åka förbi pappa och försöka pigga upp honom..

Jaja, nu är jag helt grötig  huvudet utav alla tankar på hur jag bäst kan lösa alla dessa mindre önskbarasituationer..

Kanske skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Martina

kommer mer än gärna förbi och hjälper dig att spekulera i en praktisk möblering..de svåra för er är ju 1,20 sängen,där får ni inte plats alla tre..å lillan kommer sova brevid dig garanterat de första 2månaderna...ni måste utnyttja bäddsoffan antar jag..söta! det löser sig!

2008-11-09 @ 13:56:17 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0