Huja huja..

Woho, hade lite laxpasta kvar sedan i förrgår.
Tog det och kokade ny pasta.. Mums, jag är duktig på mat jag..

Nu ska jag smälta den, sen går jag och handlar julmust och något kvällssnack som jag får ta när jag plockat, sorterat och slängt färdigt..

Det jobbiga är dock att jag börjat få förvärkar igen..
Sitter i ryggen.. baah, illa..
Jaja de kanske blir bättre när jag går lite sen, annars får jag ta ett varmt bad..

Nu smälta maten, sedan går jag och handlar..

Skriver mer sen..

ps. Ni som väntar söner, eller precis fått en son, jag ska sälja den fina bruna (låtsas sammet) kavajen, strl 68..
Super fin & söt, så är någon intresserad, hör av dej.. :)


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0