Hallojsan

Lovade min mamma att ta de lungt, så kommer hon och hjälper mej på söndag med att bära ned kartonger och organisera i förrådet.. :)
Så tar de lungt..

Ringde även Jonas och frågade om han med nöje hjälper till att riva mediahyllan och gå och slänga den ikväll..
Han var väldigt på.. :p
Förklarade även min ide om hur vi kan försöka lösa ytproblemet liiiite iaf, och frågade även om vi kunde unna bb-väskan lite dextrosol, och min kropp och själ lite must ikväll..
Det var också okej..
Men fick i uppgift att visa min lägenhetside i ett powerpoint.doc, haha så de ska jag fixa med när jag är klar här..
Och efter ett välförkänat bad! :D

Skriver mer sen, och kanske postar bilder hur de ser ut efter/under min röjning, och senare ikväll eller imorn, om hur de ser ut utan den..
Och sist nästa vecka med nya lösningen?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Spännande att se! :)

2008-11-21 @ 14:21:19 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

ja bilder vill vi se :)

2008-11-21 @ 15:15:27 URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja e också nyfiken på bilder :)

2008-11-21 @ 18:13:27 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0