God morgon!

Vaknade när Jonas ringde och väckte mej, mys när han väcker mej även om det är på telefon..
Upp och duschade, åt min frukost - vaniljyoghurt med special K redberrys flingor. Mums!
Ska klä på mej, borsta tänder & hår, göra mej redo och traska till BVC.
Kommer kännas skumt, alla kommer vara där med sina små, och större små, jag kommer in med en bula på magen. (?)

Efter det ska jag hem, hem, hem, hem..
Och vila ryggen..

Fått tips mot min svullnad..
Vatten, citron & ananas - Vätskedrivande. [Bälja i sej]
Salt & Socker - Bindande. [Undvika]

Jaja, skriver mer efter BVC.
Imorgon blir Jonas pappa till lilltjejen även på papper, då skriver vi faderskapsintyg. :)


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

hur kommer det sig att ni ska skriva på de papprerna redan nu?

det brukar man ju alltid få göra efter bebis kommit.

2008-11-04 @ 13:30:43 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Catti

Det funkar ganska bra för mig. Dricker minst två liter vatten om dagen, glömmer jag dricka mycket någon dag så får jag sjukt ont i knäna, fötterna och höfterna då jag sväller som en gris!

2008-11-05 @ 07:27:42 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0