God morgon - god dag

Se där, var kaos dag igår..
Mitt mående sjönk snabbt till manisk panikslaget och ångestartat "felmode"..
När Jonas väl kom hem var jag så felslagen att allt blev fel..
Efter timmars av prat, diskussion och mina röda ögon löste vi det och gick till sängs..

Vaknade 9:oo smög upp och åt frukost för att sedan smyga och handtvätta lite kläder..
Jonas vaknade ungefär 11:30..
Så då kunde man låta lite.. :p
Sydde hans jacka som han råkat ha sönder, Jonas dammsög..
Fixade klart tvätten och hängde på tork..
Nu har jag sköljt av mej och Jonas diskar..

Vid 14 tiden ska vi möta farmor, gå till farfar och tända ljus..
Sedan gå med hem till farmor och umgås och äta middag.. Mys..
Efter det ska Jonas och jag gå till farfar och tända ett till ljus..
Sen ta en promenad till bussen och åka hem och mysa..

Imorn kanske vi åker till Jonas pappa..
Det var länge sen så de skulle vara trevligt.. :)

Skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annika

Hej, jag ville bara berätta att jag städade lite här på kvällen och hittade den gamla skican "Ordkrig" och då tänkte jag på dig och alla galna saker vi hade för oss! Tack gud för att vi också växte upp till slut! :)

Kram

Annika

2008-11-01 @ 22:51:25
Postat av: Annika

SkiVan ska det stå såklart, inte skican. Suck.

2008-11-01 @ 22:52:04
Postat av: Martina

ville bara ge massa varma kramar,saknar dig tok mycke!

2008-11-01 @ 23:18:48 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0