God morgon!

Idag är det 20 dagar till BF.
Och max 33 dagar tills vi har vår lilla tjej här.. :D
Tänk om typ en månad, så sitter jag med våran vackra fina lilltjej, känner hennes lugnande doft, ser hennes glittrande små ögon..
Ohh, längtar massviss..

Så, somnade vid 3, vaknade 9 när Jonas ringde och väckte mej som jag bett om..

Sitter nu och äter frukost, sen ska jag lägga in magbild, göra mej iordning och röra mej till mvc.
Först läkartid, sedan ska jag till min bm..
Får se vad som sägs och görs..

Skriver självklart när jag kommer hem..
Men som ni märkt, kan de ta ett tag då det tar längre tid för mej att ta mej frammåt numera..
Tungt..

Jaja, ha en trevlig dag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

usch vad jag är avis... :P

2008-11-14 @ 08:41:44 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
RSS 2.0