Ger upp..

Det som skulle varit en hemlighet, överaskning, och någonting posetivt, blev idag krossat..

Vaknade igår, sms från värden..
Han skulle godkänna bytet, ville bara ha borgenär..
Woho tänkte jag..

Vaknade idag, sms från bytesparten.
Hon ångrar sej och vill inte byta längre..
Fuck fuck fuck, nu är jag trött på detta!

Så nu är det helt kört, kommer få bo i denna trånga 1:a påå 30kvm, med lillan..
3 tr (3½tr) utan hiss, inge barnvagnsrum, ett för litet förråd för vagn, och ingen plats att ställa den i porten.
Alltså.. måste släppa upp den till lägenheten varje gång.

Hur faan ska man orka!?

Nu vill jag krypa in under täcket och inte komma fram mer..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: maia

men stackars... det måste kännas förjäkligt.

Men för att trösta dig så går det att bo så trångt ett tag,vi bodde i en etta i skanstull tills Joar var 7månader,på tredje våningen utan hiss. Resultatet blev att vi blev tvugna att köpa en ny vagn som var smidigare att släpa upp för alla trappor. Men det gick fast då hade jag alltid sjalen med mig så jag stoppade lillen i den medans man skumpade upp. Det är ett jäkla jobb,men det GÅR. Är helt säker på att det fixar sig för er,nångång kommer er lägenhet dyka upp!

kramar!!

2008-11-12 @ 10:56:53
Postat av: Linda

Lider verkligen med dig, önskar jag kände någon där du bor som ville byta med dig, men tyvärr gör jag juh inte det!

mitt råd fast det är jobbigt, sätt ut en annons om det är någon som vill byta lägenhet med er, kanske det finns någon därute som vill ha mindre.



KRAM

2008-11-12 @ 11:10:58 URL: http://familjennasman.blogg.se/
Postat av: Anna

Va tråkigt för er... Hoppas att det löser sig snart och att ni hittar ett annat boende... Men tänk vilka armmuskler du kommer att få ;-)

2008-11-12 @ 11:11:09 URL: http://gyllan.blogspot.com
Postat av: emlisch

usch då..de lät inge roligt. Trist för er. hoppas de dyker upp nåt bättre snart. ska hålla tummarna. kramis

2008-11-12 @ 11:48:59 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Annah med bebin i magen

Men fy vad trist!

Hoppas verkligen att det finns nån chans till en lösning inom snar framtid.

Kramar!

2008-11-12 @ 11:52:49 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fy vad tråkigt! Förstår att det måste vara jobbigt. Ni är inte med på Lägenhetsbyte? Vill ni bo där ni bor eller skulle ni kunna tänka er att bo någon annanstans? Graflunds har nog lediga lägenheter....



Hoppas det löser er för er inom kort.

2008-11-12 @ 19:31:37 URL: http://hanna.ohlzons.com
RSS 2.0