Fredagsdona

Oj oj här händer det grejjer..
Efter som vi kommer få bo kvar i denna lilla j-vliga 1:a, 3 tr upp, så känner jag att jag måste fixa så gott jag kan..
Skapa ytor åt bebis..
Så har sorterat, plockat, pulat, burit, donat och stojat i princip sedan jag gick upp..
Bebis är helvild, undrar nog vad mamma håller på med..

Ska snart gå till affären, köpa mej julmust, och något att äta, då allt hemma är fryst och jag orkar inte vänta på att tina upp något..
Imorgon ska Jonas och jag ner i källarn och sortera, kasta massa saker (?) och ställa ned de som går här hemma..
Mediamöbeln ska bort, Jonas och jag skaffade den som en smart lösning, men det vart våran "skräpis" allt hamnade i den, allt och ingenting..
Så den vill vi få väck..

Har sorterat mina kläder och beslutat vad som ska sparas tills jag lyckats gå ned i vikt  (igen) så det kan användas, massor åker ner i källaren, och det gav plats i byrålådor åt bebis kläder.. :)

Så, passar på ikväll att göra allt detta, då Jonas är hos med sin pappa.
Hade han varit hemma hade han skällt på mej nu, han hatar när jag anstränger mej, bär och tar i..
Så gör det nu, smörar som tusan när han kommer hem, och så är det bra så.. :)

Ska fortsätta dona efter att jag handlat och ätit, sen när jag är klar, myser jag nog ner mej i soffan och försöker känna mej stolt..

Skriver mer senare..
Kanske även slänger me en bild eller två?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

Åh du är så himla duktig! Jag skulle inte få sådant gjort utan gnälligt beordra min fina karl att göra det åt mig när barnet var fött. Så skulle jag säkert undra varför han inte tänk på att göra det tidigare, haha. Åh jag kommer vara hemsk när jag är gravid tror jag... hihi. Det är bra att låta sig inspireras av dig.

2008-11-14 @ 17:40:35 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
Postat av: Kicki

jA släng in bilder så vi får se resultatet :)

2008-11-14 @ 18:40:28 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0