Fredagmorgon..

Baah, vi somnade vid 22-22:30, skönt..
Men nu när Jonas morgonmyste innan jobbet så kan jag inte somna om..
Fast jag känner mej småtrött..
Så ska sitta här en timma, sen försöka sova två.. :p

Fredag idag, och inga planer, är dock pank.. :S
Luspank..
Skulle fått pengar utav en tjej som är skyldig mej 250kr för en traderavinst, men hon verkar inte vilja betala än..
Mutter.. :S

Så får stå ut, ska även prata med farmor, fråga om man skamset kan få låna pengar.. :(

Well, får se om jag piggnar till, eller om jag slöar ihop..
Försöka få nånting gjort idag iaf..

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma/mormor Sofie

Mammas duktiga flicka. Lägga sej och vakna i normal tid, som alla vi andra....tro mej, vi är åxå trötta :-))))



Tänker på dej....hela tiden!!!! ;-)



Puss

2008-11-21 @ 08:02:08
RSS 2.0