Filmtime

Såg nyss klart på Nattens väktare, rysk film som jag och Jonas såg när vi nyss blivit tillsammans..
Den är faktiskt helt okej, rätt bra.. Därför gick den att se igen.. :p

Blev lite piggare, konstigt nog, men är fortfarande trött..
Så vid 23 går jag och lägger mej, om jag nu inte blir tröttare innan dess..

Lilltjejen är pigg som tusan, bökar och knuffar på..
Tycker mer synd om henne än om mej, min rygg & bäcken..
Tänk så trångt hon har det.. Stackars lillan..

Jaja, skriver mer innan jag knoppar..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0