Dags för..

Älsklingen och jag gick och myste i sängen..
Han gosade och pratade med lilltjejen i magen..
När han kröp upp till mej igen och vi började gosa, så somnade vi båda två.. :p

Jag vaknade, lät Jonas sova vidare, och gick och lagade lunch..
Vi åt, och nu slappar vi innan vi ska fara iväg till Husby, och Jonas pappa..

Middag & Formula 1!

Sen ska vi fara hemmåt..
Slappsöndag med massa mys..

Imorgon är det måndag, det är den enda dagen jag inte har några planer för..
Resten av veckan:
Tisdag - möte med vår BVC lady som vi ska ha när lilltjejen kommit..
Onsdag - Skriva på faderskapsintyg | Psykiatrin
Torsdag - Mvc
Fredag - Pse

Well, snart går vi, så ska börja göra mej redo..
Tar längre tid nu när man är Tjockosaurus..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: lisa

Hej! Läser med spänning om erat liv o graviditet! Avundsjuk Vill med ha bebbe. Såg att du var sjukskriven sedan 1 år tillbaka. Jag har oxå varit det. Varför 'är du det? Kram

2008-11-02 @ 16:27:29
RSS 2.0