Ajj, ajj, ajj..

Gör så ont i mina fötter, vare sej jag står på dom, ligger ner och vilar dom, hur jag än gör..
Det är inte pga svullnaden, och gått mkt har jag inte..
Men de gör ont, och jag kan inte vila pga det.. :(

Har däremot kollat IKEA efter billiga, smarta, tillfälliga lösningar till att ha i denna sketna 1:a..

Föresten, haha våran 1:a orenoverad men stambytt kostar 3000:- i månaden.
Nu försöker värden få alla renoverade, så fort någon flyttar..
Men hans förslag till oss..
Som hoppades på 3:an hos Familjebostäder, som var 74kvm, stambytt, balkong & badkar, hiss, för 5600kr i månaden..
Var en renoverad 2:a på 50kvm för 6000kr, 2tr utan hiss.  HAHA!!
Ja det är väldigt troligt! NOT!!

Jaja, någon som vill hitta en lägenhet till oss?
Eller behöver byta till en 1:a? :)

Nää, nu ska jag skriva lite på fl, sen kanske ta ett bad och hoppas värken i fötterna går över..

Skriver som vanligt mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kicki

oj va dyrt ni bor! :O

60kvm 3800 i månaden, visst de är inte sthlm.. men de är ju billigare om man bor utanför sthlm..

2008-11-21 @ 12:04:00 URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

byt till den på 50 kvm och byt sedan vidare. ligger den i ett bra område? då kanske den är lätt att byta bort. 6000 är kanske dyrt, men trots allt så är det en ganska normal hyra här i sthlmsområdet. sad but true.

2008-11-21 @ 12:56:07
RSS 2.0