Söndag

Nu ska Jonas få sova 1 timma, sen ska jag få sova 1 timma..
Sen är det dags att fixa iordning oss och röra oss till Farsta.

Först in i centrum en snabbis då Jonas nu kräver att jag önskar mej något i julklapp, han är smått sur över att jag inte sagt något.
Ska även kolla lite priser på visa saker..

Sen ska vi hem till min mamma, baka pipparkakor, klä julgran och mysa..
Vi kommer fira julafton där i år.
Det blir mamma, syster Amanda, Minna, Jonas & jag, och sen kommer även systers pojkvän Jonas. :)
Det blir vi..
Mysigt!

Både Jonas och jag tror & hoppas att detta kommer bli den första julen på typ 10 år som vi kanske uppskattar, trivs i..
Vi har båda inte gillat julen, men nu med Minna här, känns det annorlunda.

Nu kanske man kan vila båda två, verkar som Minna vill sova endå.
Mys!

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0