Onsdag

Jaha..
BVC´s hembesök gick väl ok.
Fick information, och vägningen visade ynka 40 grams uppgång, men endå, hon går upp i vikt.

Hörseltestet gick inge bra då lillan fortfarande har fosterfett i örat, så fick ny tid 23/12.

Snart kommer min psykolog hit på hembesök, får se vad de resulterar i.
Jonas ska vara med för att pusha på lite och tala om vad han tycker, känner och ser gällande mej, mitt mående och allt sådant.

Ska sluta skriva nu, mår dåligt då de händer mycket hemska saker runt om..
Ledsen för min älskade P´s skull, och mina Bx2. :(

Lillan spyr mer och mer hela tiden, idag kvävdes hon nästan utav en tjock, slemmig spya.. :´(

Vill att hon ska må bra, gör så ont i mej att det är såhär..
Min älskade lilla tjej..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Gud vad du är duktig vännen. Måste var jättejobbigt när det händer mycket skit runt omkring. Nu ska du ju njuta av bebistiden men förstår att det är svårt emellanåt! Be strong!

2008-12-10 @ 14:46:37 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Ika

Men uscha vad jobbigt ni verkar ha det!

Hoppas allt löser sig snart så ni får njuta.

2008-12-10 @ 18:01:37 URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Soya

Men fy, jag lider med er.



Gör dom inte hörseltest på bb?

Kram

2008-12-10 @ 22:45:43 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0