Kaos & kräks

Minna fortsätter kräkas, stora, små, rinnande, sprutande, kaskadspyor o.s.v.
Jonas och jag är rädda, oroliga och trötta på att de på sös inte tar oss på allvar.
Min mjölk blir drabbad av all denna oro och stress, och det i sin tur gör det värre med Minna & maten.
Allt är en ond jävla cirkel..

Ska försöka mata henne igen, hoppas hon behåller något nu..

Och till alla som tror att vi "överdriver", jag har hällt ut 1dl vatten, för att se mängd.
Och ja, hon kan kräkas så mkt.. :(

Hoppas detta vänder snart, eller att vi iaf får hjälp..

Gonatt


Ps. Tack så hemskt mkt mamma för att du städade våran lägenhet! <3

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Ika

Jag tycker ni ska söka er till Huddinge sjukhus istället.

Har hört mycket dåligt om Sös!

Hoppas allt löser sig!

:*

2008-12-30 @ 09:14:20 URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Catti

Men vem fan tror att man sitter och överdriver en sådan här sak??? Man känner ju själv och det är "normalt" kräkande efter matning eller om det är något fel.. Tycker ni är så starka. Kram!

2008-12-30 @ 10:00:17 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

TACK! Ja att köpa hus är väl dom flestas dröm efter att man bildat familj :] Snart får kanske ni med möjlighet till de.



Stackare som drabbats av kräksjukan, bara ligg på. Klart man blir orolig, flcikan är ju inte gammal heller. Krya på lilltjejen o ha en fin kväll Kram

2008-12-30 @ 20:21:26 URL: http://fesan.webblogg.se/
RSS 2.0