Hela familjen i samma säng..

Ja, alltså..

På BB sov Jonas och jag med lilltjejen mellan oss alla 5 nätter.
Väl hemma sov jag och Minna de 2 första nätterna i sängen, och Jonas i soffan.
3dje natten hemma skulle vi låta lillan sova i sin fina vagga, och vi i sängen, men..
Det gick inte då jag började gråta och kunde inte sova utan tösen hos mej..
Så vi fick bädda ut soffan, och sova där alla 3.

Sen de 2 nätter vi legat på avd. 74 har lillan sovit brevid mej i en sån där igenomskinlig plast"bebis"säng, och Jonas på en madrass på golvet. Jag har sovit dåligt, somnade endast pga utmattning..

Nu, ÄNTLIGEN, ska vi sova tillsammans i soffan alla 3!!

Så.. Gonatt!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - med bebin i magen

Svar: jo jag har hört det jag med. Därför jag testar med det om det hjälper. Det gjorde det ett litet tag. Har kommit tillbaka nu igen, inte lika ont som tidigare men fortfarande ont :(. Förstår att det måste vara svårt att sova om lillan inte ligger brevid. Du har ju ändå haft henne så nära i flera månader, så det är klart man skulle bli ledsen om hon inte var där. Tomt ju. Så hoppas ni sover gott i natt nu när ni kan mysa tillsammans igen :)

2008-12-14 @ 00:47:01 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0