Dagens ros..

Veckans ros, månadens ros, årets ros, livets ros..
Alla dessa går till min blivande man, Jonas..

Inatt (trots att han skulle till jobbet vid 6) gick Jonas upp med Minna när hon "bråkade"..
Han matade henne, vyssade henne och gjorde mkt mer, så jag fick sova..
Så sjukt snäll, så sjukt underbar!
Så jag är rätt utvilad idag. :)

Jonas matade henne vid 2, efter det började hon gnälla och ville inte sova..
Efter att vi testat lite saker verkade det som lillan hade magknip.
Jonas höll en värmande hand på magen, gaser och bajs och lite gny, sen var hon gladare igen.
Dock även piggare..

Lillan var vaken i 6 timmar!!

Så mkt har hon inte varit vaken under ett dygn - totalt.
Jösses!
Sen efter att jag matade henne runt 8, somnade hon.
Vi sov 2 timmar, sen var det mat dags igen..

Nu har jag matat precis, och nu sover hon..

Hon är piggare numera, vaken mer, antar att det är ett bra tecken att hon får i sej näring. :)

Nu ska jag skicka att mail till min karl, sen kanske fixa lite här hemma..
Är tillräckligt utvilad för att inte kunna somna nu, får sova med henne nästa sovstund.

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Camilla

Det är jag själv som kallar mig det, är ju psykiskt sjuk. Eller ja, har psykisk ohälsa som det så fint heter.

Om nån som inte känner mig kallar mig psycho är ju inte det samma sak.

Det va mest en reflektion över en tanke jag hade.

2008-12-09 @ 12:20:44 URL: http://cnordstrom.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag brukar säga det med lite ironi, det kanske inte kom fram där.

Och det va precis det som va min mening, att man kanske låter titlarna ta över personligheten.

Jag vet vem jag är för mina närmsta, det är det som spelar roll. Jag har bara tänkt mycket den senaste tiden, och det här va bara en tanke.

2008-12-09 @ 12:35:36 URL: http://cnordstrom.webblogg.se/
Postat av: emlisch

ont som satan me fyra minuters mellanrum just nu..man vill ju bara kräkas! men men.. blir ju bara värre så de här e inte så farligt ändå. hoppas bara ja slipper gå sådanhär i flera dagar som min syster gjorde. Hoppas bebis kommer inatt eller nåt.

2008-12-09 @ 12:40:20 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emlisch

exakt va ja intalar mig själv.

2008-12-09 @ 12:45:27
Postat av: Trissan - väntar första barnet

Vad härligt att höra att hon är lite piggare :) Ni måste känna er lättade! :)

2008-12-09 @ 12:54:02 URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Soya

Skönt att höra!

Kram

2008-12-09 @ 19:29:59 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0