Boobpumper


Sådär, nu har man beställt en bröstpump.
Då jag har så mkt mjölk att det rinner & sprutar.
Så kände jag att det var en investering.

Trött på handpumpen, och längtar tills jag får använda denna..
Den borde skickas senast fredag, men kan hända att den skickas nästa vecka.
Jag SKA ha den senast nästa fredag iaf.

Sen har jag även köpt klart julklapparna till Jonas..
Jag som brukar vara klar med Julklappar till alla senast i början på November.
Har alla andra kvar.. :S

Så, ska försöka sätta fart på julklappsdonet..

Nu ska jag göra mej iordning, sen mata, och sen sussa..


Morgondagen:

09:00 - Hembesök från BVC.
10:30 - Hörseltest på SÖS.
15:00 - Hembesök från Psykiatrin.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0