Besviken..

För en del av mina julklappspengar köpte jag en domän på one.se, börjar undra om det var bra gjort, har försökt använda det idag, men det strular otroligt mycket, buggar och jävlas..
Om det inte fungerar bättre imorn, ber jag om pengarna tillbaka..

Aja, nu mata Minna som förövrigt nästan bara blivit ammad idag, liiite ersättning fick vi i henne med tvång, annars har hon bara velat amma..
Hoppas det fungerar..
Ska väga henne imorn, får se om det går att fortsätta såhär..
Hoppas..

Jaja, gonatt..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag har one.com och det har funkat för mig, kanske har inte allt registrerats än eftersom du nyss köpt den?

2008-12-26 @ 13:38:05 URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Evamy - i väntan på bebisen!

Gud så fint kort du har under aktuellt :)

2008-12-26 @ 14:59:59 URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad är det som krånglar? Antar att du fått alla uppgifter till att lägga upp sidan.



Hör gärna av dig om du vill ha hjälp, isf gör jag mitt bästa :). Lite trist när man lagt ut pengar på något och det inte fungerar.



Hej förresten? :P . Hittade hit via Soya.



God fortsättning

2008-12-26 @ 19:30:29 URL: http://hecate.se
RSS 2.0