Kvällsinlägg..

Idag har jag firat min söta syster som fyllde 17år i fredags.
Och sedan åkte hon och sin pojkvän Jonas till stan för bio, och fira deras 3 månaders dag.
Så otroligt sött! :)

Jag stannade och hjälpte mamma med datorn, och fick god mat till middag.
Påväg hem så åkte busschauffören ifrån mej, trots att jag sprang.
Gravid, springer, men han valde att åka endå, för tidigt dessutom. :(

Jaja, hem kom jag iaf.

Pratat massviss med min prins idag, och den söten har köpt bebiskläder.. :p
På eget bevåg, utan mej.. :p

Dessa söta:
  
En t-shirt, med matchande "prassel"byxor. :)

Hihi

Well, nu ska jag lägga mej i soffan och klia på mina myggbett..
Kanske skriver mer senare..

För er som missat..
Kolla in mitt          GALLERI      

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0