Helgen

Då Jonas varit hos mej sedan onsdag så har vi tagit de lungt, myst och kelat..
Han har tagit superbra hand om mej och det var svårt att säga hej då idag..
Det blir svårare varje gång..
Men, han kommer tillbaka på tisdag em eller kväll.
Och på onsdagen åker vi på en dygnskryssning, för att få en break från allt "hemmaliv".

Well, efter att Jonas åkt, for jag till pappa..
Där blev man mött av en stolt och längtandes morfar som skröt om sin dotter [jag] och bebisen i magen..
Många gratulationer och magklappningar..

Tog en paus och blev mött utav älskade vännen Martina..
Hon hade med sej sin sockersöta dotter Linnea, jag är tant Johanna åt Linnea. :)
Vi tog en kort promis och snackade..
Kändes underbart då jag saknat min Martina, väldigt mycket!

Sedan gick mina tjejor hem och jag gick tillbaka..

Vart mycket snack med nya och gamla bekanta..

Sedan kände jag att magen ville ha mat, åt sen lunch vid 15-16, så magen behövde middag..
Och jag kände mej väldigt trött..

Hem till ensamma och tysta lägenheten..
Slå på teven så de blir lite liv...
Åt toast och sedan isglass..
Men nu känner jag tröttheten kasta sej över mej..

Måste sova ut, imorn ska jag hem till mamsingen och gratulera syster yster som fyllde 17år i fredags. :)

Gonatt kramar

ps. allt som inhandlats Klicka här

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0