KÖP NU!



Då influensan blir värre, och vaccinet inte låter så perfekt så..
Skydda dej bäst du kan.
Undvik platser så som:
Tunnelbana, pendel, buss o.lik.
Vårdcentral
Sjukhus
Shoppingcentrum
Apotek
o.s.v.

Listan kan göras lång, men tyvärr är det de ställena som det sprids mest på.
Munskydd kanske inte känns så kul,
men alcogel kan du inte ha något bra argument emot.

Alcogel kostar ca 30kr och är ett bra skydd
Jag har använt Alcogel sedan de kom, för länge sen.
Har Bakteriofobi så försöker undvika så mycket som möjligt.
Har inte fått torrare händer utav att använda Alcogel så pass mycket som jag gör.

Har 2 små & 1 stor här hemma.
En liten i skötväskan, en vid skötbordet & en stor i sovrummet.
Har även bett mamma köpa 6 st små till oss nu.

Anledningen till att jag bad om så många är för att..
Apoteken får inte in så mycket som de önskar, och de köps upp väldigt fort.
Apoteken i söderort har haft tomma hyllor på Alcogel och har hört att även personalen är lite oroad.

Så, köp köp köp!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: froidan

Jag skulle köpa igår, eller handsprit med det är väl typ samma? Det va iaf helt slut, men dom hade beställt hem mer, så hoppas det finns kvar när jag ska dit igen!

2009-09-04 @ 11:30:40 URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

haha, här alcogelar vi oss hela tiden..:) våra apotek har med tomma hyllor.. teensen har med sig alcoservetter till skolan med..:)



jag har med bakterie fobi med, främst mot magsjukan och nu med svinsjukan..:(



kramisar

2009-09-04 @ 11:43:42 URL: http://enburkrussin.se
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Enligt läkare så kan man lika bra tvätta sig med tvål och vatten!

2009-09-04 @ 16:12:51 URL: http://evamys.blogg.se/
RSS 2.0