Påskmust & våfflisar..

Japps det vart det till middag ikväll..
Det sista vi unnar oss, för nu blir det till att leva snålt.
Jonas fick 5000 kr mindre än vad han skulle få denna månad.
Jävla FK (Försäkringkassan) som klantar sej..
Dra av pengar hinner de allt me, men att sätta in de pengar man ska ha, nää det är för svårt.
Less blir man iaf..
Jaja, vi kommer ha fullt upp med flytten, så hoppas att de kommer gå bra endå..

Nu ska jag borsta tänder, kissa och sen sussa..
Imorn ska Jonas iväg med pappa tidigt, till lägenheten.
De ska lägga golv.

Min pappa är förövrigt bäst!
Bättre än någon annan pappa..
Min mamma är iofs den bästa mamman..
Då jag har tur. :D

Well..
Gonatt..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lise-Lotte (mamma)

Jodå, vi har nog rätt mycket koll eller jag kanske ska säga jag...haha. Igår kväll beställde vi resa till London efter bröllopet så det ska bli kul.

2009-03-26 @ 07:13:58 URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Wifie

Jaa, men han är ju kille också! :) Och dom är ju alltid större än småtjejerna. :)

2009-03-26 @ 07:33:27 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Sofie Smångs

Om det blir svårt denna månad kan ni ju komma och äta middag hos mej när det kniper. En bra sak med att bo nära ;-)



Puss och lycka till i dag!

2009-03-26 @ 08:01:17
RSS 2.0