44 månader kärlek..

Idag "firade" jag & Jonas 44 månader..
Vi hann med mycket..
Jonas & pappa la nytt golv i vardagsrummet, sen åkte vi till IKEA och köpte ny säng, soffbord m.m.
De kommer levereras till nya lyan imorn, och Jonas pappa ska hjälpa oss bära upp allt.
Efter 3 timmar på IKEA åkte vi till min mor och lånade städsaker.
Gick till nya lyan och jag moppade golv & började packa upp lite kartonger som vi redan har där.
Kom hem för 2 timmar sedan, Minna är pigg och vill inte sova så vi kan packa mer, men men..
Imorgon har Jonas tvättstuga 10-14, då ska jag hämta lite paket med prylar till lyan.
Sen hem och hoppas Danne (mormors man) kan hämta och skjutsa mej till IKEA och sedan transportera de köksstolar jag glömde köpa idag till nya lyan.
Sen hem till denna (gamla) lyan igen och packa lite.
Vid 17 tiden kommer Jonas pappa & hämtar oss till nya lyan för IKEA leveransen.
Då ska jag till Farsta och hämta paket som finns där.
Puh!
Blir en heldag imorgon med med andra ord.
Jonas kommer älska det, han gillar att bygga ihop möbler..
De gör jag med men Minna behöver mej mer..
Sen på lördag vid 10-tiden börjar flytten med resterande saker från denna (gamla) lyan till nya lyan.
Så på söndag blir första dagen efter flytten..
Spännande!

Well, ska försöka få Minna att lugna ner sej ett par hekto..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

Jo det får du väl göra, det är faktiskt dags att påminna resten om att bidra lite så du kommer iväg! ;)

2009-03-27 @ 05:41:38 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ni har det stessigt märker jag.

2009-03-27 @ 07:27:48 URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Pillan

hej hittade dig via familjeliv för en tråd för oss som planerar syskon under 2010.

såg även att du samlar till mammablogg galan skall hålla alla tummar och tår att du får ihop och kommer iväg. skall själv dit

2009-03-28 @ 10:08:15 URL: http://pjatt.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Din blogg är gårdagens utvalda på min blogg, hann inte med det igår så den kom med idag istället.



Ska bli kul att ses på galan! :D



kram

2009-03-31 @ 11:04:33 URL: http://minstorafamilj.wordpress.com
RSS 2.0